85

فیس بک اور انسٹاگرام دنیا بھر میں ڈائون ، صارفین لاگ آئوٹ

سوشل میڈیا بندش سے باخبر رہنے والی ویب سائٹ Downdetector.com کے مطابق، منگل کو دنیا بھر میں لاکھوں صارفین کے لیے فیس بک اور انسٹاگرام ڈاؤن تھے۔
ویب سائٹ کے مطابق، یہ رکاوٹیں صبح 10:00 بجے ET کے قریب شروع ہوئیں، جس میں فیس بک کی بندش کی 300,000 سے زیادہ رپورٹس اور انسٹاگرام کے لیے تقریبا 40,000 رپورٹس موصول ہوئیں۔
میٹا کے ترجمان اینڈی سٹون نے X سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ میں کہا کہ “ہمیں معلوم ہے کہ لوگوں کو ہماری خدمات تک رسائی حاصل کرنے میں دشواری ہو رہی ہے۔ ہم ابھی اس پر کام کر رہے ہیں۔”
میٹا کے اسٹیٹس ڈیش بورڈ نے دکھایا کہ واٹس ایپ بزنس کے لیے ایپلیکیشن پروگرامنگ انٹرفیس کو بھی مسائل کا سامنا ہے۔ ڈاؤن ڈیٹیکٹر پر واٹس ایپ کی بندش کی تقریبا 200 رپورٹس تھیں، جو صارفین سمیت متعدد ذرائع سے اسٹیٹس رپورٹس کو اکٹھا کرکے بندش کا پتہ لگاتا ہے۔
یہ بندش X سابقہ ٹویٹر پر ٹاپ ٹرینڈنگ موضوعات میں شامل تھی، کئی صارفین نے کہا کہ وہ اچانک میٹا کی ملکیت والے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز سے لاگ آؤٹ ہو گئے ہیں دوسری جانب پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نے سوشل میڈیا صارفین کو خبردار کیا کہ فیس بک سمیت دیگر اکائونٹس پر بار بار لاگ ان کرنے کے لیے پاسورڈ استعمال کرنے کی صورت میں اکائونٹ بلاک بھی ہو سکتا ہے لہذا صارفین انتظار کریں اور پلیٹ فارمز کے ٹھیک ہونے تک صبر کریں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

3 تبصرے “فیس بک اور انسٹاگرام دنیا بھر میں ڈائون ، صارفین لاگ آئوٹ

  1. Wow, awesome blog format! How lengthy have you been running a blog for? you made running a blog look easy. The overall glance of your website is excellent, as well as the content material! You can see similar here sklep internetowy

اپنا تبصرہ بھیجیں